Page 40 - 882924_ATC_Podr_MAT_Kl-1_Cz_2
P. 40

1.  Stań na polu 3. Przesuń się o 3 pola         3.  Zagrajcie w grę Kto pierwszy do mety!
          do przodu. Przesuń się o 5 pól do przodu.
          Cofnij się o 2 pola. Na jakim polu stoisz?  Instrukcja: Przygotuj kostkę do gry i pionki dla graczy.
                                                 Grę rozpoczyna osoba, która pierwsza wyrzuci 6 oczek.
       2.  Stań na polu 10. Cofnij się o 4 pola.    Gracze kolejno rzucają kostką i przesuwają się do przodu o tyle pól,
          Cofnij się o 3 pola. Przesuń się       ile wyrzucą oczek. Jeśli staną na kolorowych polach, postępują
          o 9 pól do przodu. Na jakim polu stoisz?
                                                 według instrukcji. Wygrywa ten, kto pierwszy dotrze do mety.
             •  Pobawcie się podobnie w parach.   Oznaczenia pól:
               Zadaj podobne pytania koledze         – cofnij się o 2 pola.
               lub koleżance.                        – przesuń się o 5 pól do przodu.
                                                     – tracisz kolejkę.
        38  „Brzydkie kaczątko”
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45