Page 40 - 882924_ATC_Podr_MAT_Kl-1_Cz_2
P. 40
1. Stań na polu 3. Przesuń się o 3 pola 3. Zagrajcie w grę Kto pierwszy do mety!
do przodu. Przesuń się o 5 pól do przodu.
Cofnij się o 2 pola. Na jakim polu stoisz? Instrukcja: Przygotuj kostkę do gry i pionki dla graczy.
Grę rozpoczyna osoba, która pierwsza wyrzuci 6 oczek.
2. Stań na polu 10. Cofnij się o 4 pola. Gracze kolejno rzucają kostką i przesuwają się do przodu o tyle pól,
Cofnij się o 3 pola. Przesuń się ile wyrzucą oczek. Jeśli staną na kolorowych polach, postępują
o 9 pól do przodu. Na jakim polu stoisz?
według instrukcji. Wygrywa ten, kto pierwszy dotrze do mety.
• Pobawcie się podobnie w parach. Oznaczenia pól:
Zadaj podobne pytania koledze – cofnij się o 2 pola.
lub koleżance. – przesuń się o 5 pól do przodu.
– tracisz kolejkę.
38 „Brzydkie kaczątko”