Page 23 - 883827_ATC_Cwicz_POL_Kl-3_Cz_3
P. 23
4. Ponumeruj zdania tak, by utworzyły instrukcję obsługi tostera. Ustalam kolejność zdań.
Wybierz odpowiednie ustawienie mocy tostera.
Kromki chleba włóż w szczeliny na pieczywo.
Poczekaj, aż tosty wyskoczą.
Suchymi rękami włóż wtyczkę do kontaktu.
Naciśnij dźwignię, aby opuścić pieczywo.
Ostrożnie wyjmij tosty.
Ostrożnie wyjmij wtyczkę z kontaktu.
5. Do podanych czasowników dopisz odpowiednie wyrazy. Dopisuję określenia
do czasowników.
siedzi (jak?) planuje (jak?)
włącza (jak?) ułożył (jak?)
sprząta (jak?) słucha (jak?)
6. Pokoloruj toster Rozpoznaję rzeczowniki,
zgodnie z kodem. czasowniki, przymiotniki.
rzeczowniki
czasowniki
przymiotniki
Muszę Jeszcze nie umiem Wiem, umiem, rozumiem – 5 21
Umiem
poćwiczyć (Ale się nauczę!)