Page 23 - 883827_ATC_Cwicz_POL_Kl-3_Cz_3
P. 23

4.  Ponumeruj zdania tak, by utworzyły instrukcję obsługi tostera.              Ustalam kolejność zdań.


              Wybierz odpowiednie ustawienie mocy tostera.

              Kromki chleba włóż w szczeliny na pieczywo.


              Poczekaj, aż tosty wyskoczą.


              Suchymi rękami włóż wtyczkę do kontaktu.

              Naciśnij dźwignię, aby opuścić pieczywo.


              Ostrożnie wyjmij tosty.


              Ostrożnie wyjmij wtyczkę z kontaktu.




        5.  Do podanych czasowników dopisz odpowiednie wyrazy.                             Dopisuję określenia
                                                                                             do czasowników.
        siedzi (jak?)                                         planuje (jak?)


        włącza (jak?)                                         ułożył (jak?)

        sprząta (jak?)                                        słucha (jak?)






        6.  Pokoloruj toster                                                           Rozpoznaję rzeczowniki,
           zgodnie z kodem.                                                            czasowniki, przymiotniki.

           rzeczowniki
           czasowniki

           przymiotniki


























                           Muszę               Jeszcze nie umiem                  Wiem, umiem, rozumiem – 5  21
         Umiem
                           poćwiczyć           (Ale się nauczę!)
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28