Page 59 - 883828_ATC_Cwicz_POL_Kl-3_Cz_4
P. 59

4.  Zastanów się nad własnymi umiejętnościami i talentami. Umieść w ramce wyrazy i wyrażenia, które mówią
           o tym, co potrafisz robić.



















































        5.  Przeczytaj tekst. Dopisz talenty do imion dzieci.
        Sara zorganizowała zbiórkę książek dla dzieci ze szpitala dziecięcego.

        Zadzwoniła wcześniej do szpitala i zapytała, czego dzieci potrzebują

        najbardziej. Martynka namalowała plakat informujący o szkolnej

        akcji, na którym znalazł się wierszyk Ani. Robert wszystko dokładnie

        posegregował i zapakował w zgrabne paczki.



        Sara –


        Ania –

        Martynka –


        Robert –



        czytanie, pisanie                                                                                    57
   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64