Page 35 - 883810_ATC_Podr_MAT_Kl-3_cz_2
P. 35
1. Zagraj z kolegą lub koleżanką z ławki.
START 9 . 11
7 . 8
8 · 6
13 · 5
4 · 8
7 · 7
36 : 9 66 : 6
72 : 8
36 + 64 27 : 3
25 + 16 21 : 3
45 + 46 14 + 56
16 + 9
78 – 67
82 – 22
META 71 – 24
Pustynna ściganka
Cel gry: jak najszybsze dotarcie do mety. Liczba
1. Gracze rzucają kostką na zmianę. Potrzebne: graczy:
2+
Pole z działaniem – oblicz i podaj wynik. pionki,
Gdy podasz dobrą odpowiedź – zostajesz. kostka
Gdy podasz błędny wynik – cofasz się o 3 pola.
Pole ze – przejdź na pole wskazane przez stopy.
2. Wygrywa gracz, który jako pierwszy dotrze do mety.
Przygody Kazika 33