Page 43 - 883810_ATC_Podr_MAT_Kl-3_cz_2
P. 43

1.  Powiedz, jakie cyfry mogą być ukryte pod koniczynkami, aby zapisy miały sens.



               2583 > 25           3             1002 < 100                             555 > 4560


               7183 < 71           3             5083 < 508                             263 < 2263

               2066 > 20           6             1005 < 100                             306 = 4306




        2.  Odkryj zasady, według których zapisano liczby. Podaj 5 kolejnych liczb w każdym rzędzie.


           6150, 6250, 6350, 6450, …


           1525, 1535, 1545, 1555, …

           2001, 2003, 2005, 2007, …




        3.  Policz, ile jest pieniędzy w każdym zestawie. Ile brakuje w każdym zestawie do 1000 złotych?



















































                                                                            Rośliny, grzyby i zwierzęta chronione  41
   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48