Page 62 - 890990_Ja i Moja Szkola NA NOWO podr_cz3
        P. 62
     Odejmowanie liczb w zakresie 10
             1. Oblicz. Odszukaj wyniki u dołu strony i przeczytaj odpowiadające im nazwy obrazków.
                10 – 5      =            10 – 8      =          10 – 1      =          10 – 4      =
                   10 – 10     =          10 – 6      =         10 – 3      =          10 – 9      =
    60
                              10 – 2      =          10 – 7      =          10 – 0      =
             0 – fretka                         6 – fasola                           2 – fenek
             3 – fikus                          4 – fagot                            5 – figa
             1 – foka                           7 – floks                            8 – flet
             9 – fiołki                         10 – fortepian
           •  Przeczytaj tylko nazwy roślin.
           •  Przeczytaj liczby przy nazwach instrumentów.
           •  Co łączy nazwy obok liczb: 0, 2, 1?





