Page 13 - 881460_MUZYKA_zeszyt_cwiczen_kl_7
P. 13
Wesoła szkoła wciąż mi się śni, Refren:
bez słowa „muszę” – ona musi, ono musi! Wesoła szkoła to ja i ty,
Wesoła szkoła to ja i ty, ważniejsi czasem niż x przed nawiasem,
nie zakazów, nakazów sieć. to za katedrą ktoś przyjazny i
O, o, o… ciekawe, luźne dni.
Wesoła szkoła wciąż mi się śni, Wesoła szkoła to ja i ty,
zamykam oczy i naprawdę już nie muszę ważniejsi może niż ten wzór na stożek.
upychać w głowie tych nazw i zer, Wesoła szkoła to nie liczba π,
jakbym wygrać miał „Wielką Grę”! to do kwadratu my!
Refren: Wesoła szkoła wciąż mi się śni, (O, o, o...)
Wesoła szkoła to ja i ty, gdzie nikt nie truje, by zarobić swoją tróję! (O, o, o...)
ważniejsi może niż ten wzór na stożek. Bez słowa „muszę” – ona musi, ono musi! (O, o, o...)
Wesoła szkoła to nie liczba π [czyt. pi], gdzie nudy nie ma, gdzie swoboda, a nie schemat! (O, o, o...)
to do kwadratu my!
O, o, o… Refren:
Wesoła szkoła to ja i ty,
Czytałem w prasie o klasie, gdzie, ważniejsi czasem niż x przed nawiasem,
jak mawiał prymus, wciąż zachęta, a nie przymus, to za katedrą ktoś przyjazny i
gdzie groźba dwói nie budzi łez, ciekawe, luźne dni.
nie pytajcie mnie, gdzie to jest.
Refren:
Wesoła szkoła to ja i ty,
ważniejsi może niż ten wzór na stożek.
Wesoła szkoła to nie liczba π,
to do kwadratu my!
1 Wykorzystując technikę fotokolażu, przedstaw ilustrację plastyczną wesołej szkoły.
10 11