Page 4 - 882941_ATC_cwicz_POLSKI_KL_1_Cz_4
P. 4
Jak korzystać
z zeszytu ćwiczeń?
pisanie liter po śladach i samodzielnie
analiza i synteza
sylabowa
i głoskowa
rozwijanie
percepcji
wzorkowej
i słuchowej
2. Wpisz litery w odpowiednie okienka, a dowiesz się, jak się nazywa maskotka Unii Europejskiej.
nazwa bloku temat dnia opis wiadomości
Uzupełnij wypowiedzenia.
tematycznego r S u s i umiejętności
z
y
i
grafomotoryka zadania z naklejkami
1. Połącz litery w kolejności alfabetycznej. Napisz zdanie związane z obrazkiem, który powstał.
J I G F
H
Ę
K
E
D
L
Ć
Ł
C
M B
C Ę Ą
B E F
G
zadania N Ą to niebieska ston Ioga. Ma koszulkę
A
H
D
z wycinaniem Ń A Ć
elementów w kolorze Ż . Są na niej żółte .
O Ź
Ó Z
linie przecięcia Na rękach ma białe . W każdym kraju ma
P
Y
R S Ś T U
W
inne ubranie i elementy nawiązujące do danego kraju.
linie zgięcia
zadania dla • Pokoloruj maskotkę tak, aby kolorami
uczniów szybciej 2. Pokoloruj tym samym kolorem pola z wyrazami, które się rymują.
nawiązywała do naszych barw
narodowych. Dorysuj jej element,
pracujących krowa młotek płotek góra sport
który kojarzy ci się z Polską.
sowa kura kaczka
zadania tort taczka
z naklejkami 3. Wymyśl rymowankę z dowolną parą wyrazów.
czytanie, pisanie, alfabet, rymy Podróże w wyobraźni Ale to ciekawe 61
ikona razem
– praca
w parach
i w grupach
czytanie, pisanie, Unia Europejska, rysowanie 33
2