Page 5 - 882925_ATC_Ćwicz_MAT_kl_1_cz_1
P. 5
koła do Wiem, umiem,
pokolorowania rozumiem –
przez ucznia po powtórzenie
wykonaniu zadania, i utrwalenie
zgodnie z legendą wiadomości
samooceny i umiejętności
samoocena ucznia
1. Narysuj drogę od misia do piłki. Pamiętaj, że miś musi omijać pola z kamieniami.
11
kolorystyka i wielkość fontów w tekstach do • Narysuj w ramce strzałki: , , , , pokazujące drogę od misia do piłki. Porównaj z koleżanką lub z kolegą 7 4 11 0
czytania przez dziecko spójna z kolorystyką narysowane przez was drogi.
i wielkością fontów zastosowanych
w podręczniku i zeszytach ćwiczeń do edukacji
kodowanie
polonistycznej, społecznej i przyrodniczej • W zeszycie zapisz, za pomocą strzałek, inną drogę, którą miś mógł dotrzeć do piłki. zadania rachunkowe
2. Dorysuj w tabeli
figury według
wzoru.
wprowadzenie zadania z wykorzystaniem elementy
liczby wycinanek w wycinankach
kodowanie Dzień Pluszowego Misia 65
3