Page 45 - 883827_ATC_Cwicz_POL_Kl-3_Cz_3
P. 45

1.  Przeczytaj tekst i odpowiedz na pytania.
        W naszej klasie przeprowadziliśmy ankietę na temat korzystania

        z internetu. Chcieliśmy się dowiedzieć, do czego jest wykorzystywany

        internet w naszych domach.

          Mama Jasia pracuje zdalnie, korzysta ze specjalnej platformy

        i używa hasła dostępu. Hasło dostępu jest też potrzebne rodzicom

        do bankowości elektronicznej, gdy płacą rachunki, na przykład za prąd

        i gaz. Przypomnieliśmy sobie od razu, jak ważne jest ustawianie

        mocnych haseł. Ostatnio Renia zapomniała dopisać znaki specjalne
        podczas wpisywania hasła i nie udało się jej zalogować do szkolnej

        poczty. Marek dodał, że z internetu korzysta jego starsza siostra,

        gdy robi zakupy online (wymawiaj onlajn). Internet służy też uczniom

        jako źródło informacji. Korzystamy z niego również w klasie.

        Większość z nas w internecie gra w gry edukacyjne. Czasem nasza pani

        poleca nam strony z grami, które uczą tabliczki mnożenia i ortografii.

        Lubimy grać w grę logiczną sudoku na czas i układać tangramy.
        Mamy w planach zorganizowanie zawodów matematycznych online.


        •  W jakim celu dzieci przeprowadziły ankietę?












        •  Do czego dorośli używają internetu?













        •  Dlaczego Reni nie udało się zalogować do szkolnej poczty?










        czytanie ze zrozumieniem, pisanie                                                        W co gramy  43
   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50