Page 35 - 883828_ATC_Cwicz_POL_Kl-3_Cz_4
P. 35

przez uczniów w domach. Na kole było dodatkowe pole z napisem

        PREMIA. Oznaczało przyznanie punktu bez odpowiadania na pytanie.
        Uczniowie i uczennice zostali podzieleni na cztery grupy. Podziału dokonano

        w drodze losowania. Po okrzykach radości, brawach i tupaniu zaczęła się gra.

          – Drużyno zielonych, wytypuj pierwszą osobę, która zakręci naszym

        kołem. Zobaczymy, czy ma szczęście – powiedział Janusz i w tej samej chwili

        zapadła cisza. Wszyscy z niecierpliwością czekali na pierwszy ruch koła.

                                                                                                    Sabina Piłat

        •  Dlaczego Janusz został prowadzącym grę?









        •  W jaki sposób wybrano rodzaj teleturnieju?









        •  Jak wyglądały przygotowania do klasowego koła fortuny?









              •  Zaproponuj nagrody, jakie mogliby otrzymać uczniowie
                  po takiej klasowej zabawie.













        2.  Ułóż i napisz dwa przykładowe pytania, które mogłyby być użyte w klasowym kole fortuny.












              3.  Zorganizujcie w swojej klasie podobny turniej wiedzy o Europie.

        czytanie ze zrozumieniem, pisanie                                                                    33
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40