Page 5 - 883813_ATC_Cwicz_MAT_Kl-3_cz_2
P. 5

Wiem, umiem,
            rozumiem –                                                                             koła do
            powtórzenie                                                                            pokolorowania
            i utrwalenie                                                                           przez ucznia
            wiadomości                                                                             po wykonaniu
           i umiejętności                                                                          zadania, zgodnie
                                                                                                   z legendą
                                                                                                   samooceny




















                                                                                                      rozwijanie
                                                                                                      wyobraźni
                                                                                                    przestrzennej
                                                             samoocena ucznia
          kolorowanka
        matematyczna                kodowanie
                                                                     3.  Przyjrzyj się budowlom i policz, ilu klocków brakuje w każdej z nich
                                                                      do pełnej kostki. Uzupełnij zdania.







          1.  Wpisz liczby w kwadraty magiczne. Pamiętaj, że suma liczb w każdej linii pionowej i linii poziomej musi być
            równa liczbie zapisanej nad kwadratem.
                34              42             46                    Brakuje    klocków.  Brakuje    klocków.  Brakuje    klocków.
            16    3            4    15     19  5
               11    8      7    12        8     13                  4.  Antek przygotował dla Marty szablony do wycięcia. Rysował je na kartkach w kropki, złożonych na pół wzdłuż
                                                                      linii przerywanej. Narysuj bez użycia linijki, jak będą wyglądały figury po wycięciu.
               7  6            9    14        10    15
            4        1      6    17        7     18

          2.  Oblicz, uzupełnij tabele.                              Brakuje    klocków.  Brakuje    klocków.  Brakuje    klocków.
            ·  7  9  6      ·  7  3  8     ·  6  2  4
            2               9              6
            5
          zadanie           8              7              geometria
        nietypowe           6              3
            4
                                                                     Brakuje    klocków.  Brakuje    klocków.  Brakuje    klocków.
             3.  Oblicz, jakimi liczbami można zastąpić obrazki, aby działania były prawdziwe.
                                                                     budowle z klocków, wyobraźnia przestrzenna  77
              +    +    = 21           +   +    = 51

                    +    =                      =


                   +      = 11               ·  = 0


             =       =       =      =        =     =
           64  Krążenie wody w przyrodzie  cztery działania na liczbach, zagadki logiczne  geometria, symetria  29


                                                                                                             3
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10