Page 6 - geografia 5
P. 6
Jak korzystać z podręcznika 1. Mapy – najważniejsze
Krok po kroku źródła informacji geograficznej
Numer i tytuł tematu Instrukcje, które
Podejmij temat wskazują kolejne etapy
Wprowadzenie wykonywania zadań
do tematu lekcji
Mapy
Różnorodne mapy A B
ułatwiają orientowanie
się w przestrzeni
Definicja geograficznej
Objaśnienie
nowych terminów Podsumowanie działu
Powtórzenie
najważniejszych
Ciekawe! treści działu
Interesujące
wiadomości
uzupełniające
temat lekcji
Link do wiedzy
Treści, które mogą
rozwinąć twoje
zainteresowania
Przekonaj się
Powołania na Doświadczenia,
ilustracje (zdjęcia, obserwacje i projekty
rysunki i mapy) przeznaczone do
oznaczono skrótem il. wykonania w klasie 0:40 1:50
lub w domu
Więcej na temat W skrócie LEGENDA:
Treści dodatkowe Najważniejsze 450
infor macje z lekcji 1:50 czas przejścia
Czy już umiesz? 400
Sprawdź! drogi, ścieżki
Polecenia i pytania 350 zamek
na koniec lekcji 300
łąki
250
Tego podręcznika będą lasy mieszane
Gwiazdka używać inni uczniowie. 1 0 1 2 km
Oznaczenie polecenia Niczego w nim nie zapisuj. lasy iglaste
trudniejszego Przekaż go w dobrym 2km
0
1
1
stanie.
Znaczenie ikon 1. Skąd wiadomo, którą drogę wybrać, aby szybciej dojść do celu?
nawiązanie zastosowanie samokształcenie 2. Czy zawsze najkrótsza droga jest najlepsza?
do ilustracji nowoczesnych
technologii 3. Jak obliczyć długość drogi, którą będziemy pokonywali w czasie wycieczki?
nawiązanie praca link do wiedzy 4. Skąd wiadomo, czy droga prowadzi przez las?
do innego przedmiotu zespołowa 5. Od czego zacząć czytanie mapy?
4 5