Page 25 - 890600_JiMS_Mysle_i_licze_kl2_srodki_1-80
        P. 25
     Dzielenie przez 2 w zakresie 10. Rozwiązywanie zadań na mieszczenie
         1. Osiem matematyczaków utworzyło pary do gry w kule. Ile było par?
           Odpowiedź:
           Ile byłoby zespołów, gdyby w zespole mogły być 4 osoby?
        •  Wykonaj rysunek do zadania.
                                                                                                               23
           Odpowiedź:
        2. Oblicz. Każdemu wynikowi przyporządkowana jest sylaba. Zapisz sylaby w odpowied-
           nich miejscach w tabeli. Odczytaj hasło.
                                                 :
                   =
                                                                                              =
                                                                                         :
                                                      =
              :
           4   2            LU                2   2            LE                    10   2            PIE
                                                 :
                                                      =
                                                                                            =
                                                                                        :
              :
                   =
           6   2            DA                8   2             GEN                  0  2             PO
                  1            4             3                          0             5             2
                                                          O
        •  Sprawdź dzielenie za pomocą mnożenia.
                           =
                                                              =
                                                                                                   =
                  ·                                  ·                                      ·
                                                                                                   =
                           =
                                                              =
                  ·                                  ·                                      ·





