Page 68 - informatyka 5
P. 68
3.6 Projektujemy broszurę informacyjną o szkole
Podejmij temat Odczytaj hasło, rozpoczynając od liczby 1. Powiedz, jak je rozu-
miesz.
A B C A F O I J M R N S R Z R O A U Y N
8 1 16 20 11 3 9 18 14 2 10 4 13 5 7 12 15 6 17 19
Broszura informacyjna – zestaw 6QMSQMLa ]KbVQW_QM KPKÍ XWQVNWZUW_IÏ W [_WQKP LbQIĊIVQIKP Q bI-
krótkich, często ilustrowanych KPáKQÏ LW _[X»ĊXZIKa ZWLbQK»_ SWTMO»_ b QVVaKP STI[ T]J Z»_QMģVQ-
informacji na dany temat, prze- S»_ b QVVaKP [bS»Ċ ,WJZaU XWUa[ĊMU JáLbQM _»_KbI[ _aSWVI-
znaczony dla większej liczby od- VQM JZW[b]Za QVNWZUIKaRVMR S\»ZI ]UWńTQ_Q ZWbXW_[bMKPVQMVQM
biorców. WSZMģTWVaKP _QILWUWģKQ _ģZ»L _QMT] W[»J
*ZW[b]Zá UWńVI XZbaOW\W_IÏ _ MLa\WZbM \MS[\]
_ NWZUQM [SĊILIVMOW NWTLMZ] T]J RMLVW[\ZWVQKW_MR
]TW\SQ 4QKba [Qá VQM \aTSW KQMSI_a XWUa[Ċ ITM \IS-
ńM WLXW_QMLVQI [bI\I OZIځKbVI ?IńVa RM[\ Z»_-
VQMń ]UQIZ _ [\W[W_IVQ] SWTWZ»_ Q WJZIb»_
1. Wykonaj broszurę informacyjną o swojej szkole.
Zastosuj tło, a treść napisz w polach tekstowych.
Pracuj w parze, wspólnie z koleżanką lub kolegą.
Zapisz plik z wykonaną pracą.
Krok po kroku
1
Określ układ strony
i szerokość marginesów:
4 2
na karcie Układ 1 kliknij
3
w przycisk Orientacja 2 i wy- 5
bierz opcję Pozioma 3 ,
kliknij w przycisk Marginesy 4
i wybierz opcję Wąskie 5 .
66