Page 27 - 880022_OTO_JA_KL_1_cz2_MAT_PODR
P. 27
1. Odczytaj poranne godziny na zegarach.
Powiedz, co robisz o tych godzinach we wtorki, a co robisz w soboty.
M M Gdyby cofnąć czerwone wskazówki o godzinę, które godziny wskazywałyby te zegary?
M M Powiedz, którą godzinę wskazywałby każdy zegar po upływie godziny.
2. Odczytaj godziny na zegarach.
M M Powiedz, którą godzinę wskazywały te zegary godzinę wcześniej, a którą wskażą za
2 godziny.
Zadaj dzieciom w klasie podobne pytania. Skorzystajcie z modeli zegarów zgroma-
dzonych w klasie.
3. Przerysuj do zeszytu zegary. Przedstaw za ich pomocą rozwiązanie zadania.
Dzieci wyszły na wycieczkę do lasu o godzinie 10.00. Wróciły do szkoły po 2 godzinach.
O której godzinie dzieci wróciły do szkoły?
?
2 godziny
później
4. Lenka co kilka godzin notuje w zeszycie informacje o pogodzie. Co ile godzin Len-
ka zapisuje wyniki obserwacji?
25