Page 18 - 881233_PODR_MAT_kl3_cz2
P. 18

1.  Przyjrzyj się schematowi i powiedz, z ilu setek składa się liczba 1000, a z ilu dziesiątek składa się
                  liczba 100.

                     100                            1000                        100

                                                                                100
                     100


                            100     100      100           100           100 100






                    10       10       10       10       10       10       10       10       10       10

                  Przepisz przykłady do zeszytu i je uzupełnij.

                  100 = 10 +  ?                              1000 = 100 +  ?



              2.  Powiedz, kto ma więcej złotych. Obliczenia wykonaj w pamięci.


















              3.  Na której wadze towar waży więcej? O ile więcej?













                  Powiedz, jakich i ilu odważników należy użyć do zważenia tych towarów.








              4.  Przepisz przykłady do zeszytu i je oblicz.

                                                                                                –
                                                                        –
                      300 + 50           200 + 200 + 60            800   200              500   40
                  Do wybranego przykładu ułóż zadanie tekstowe i napisz je w zeszycie.


           16
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23