Page 17 - informatyka 5
P. 17

Krok po kroku


          Wykonaj obramowanie
                                                                                                            3
          i cieniowanie tabeli:
                                                                                    2
                                                                                                            6    7
               zaznacz tabelę  1  i kliknij
               w ikonę   w sekcji Liczba  2 ,
                                                                                                  4
               w oknie Formatowanie komó-
               rek wybierz kartę Obramowa-
                                                                                              5
               nie  3 ,
               określ styl  4  i kolor ramek  5                            1
               w obszarze Linia,                                                                             8

               w obszarze Ustawienia wstęp-
               ne kliknij w przyciski Kontur  6
               i Wewnątrz  7 , a potem za-
                                                                                                                   11
               twierdź przyciskiem OK  8 ,
                                                                                       10


               zaznacz komórki, które chcesz
               wypełnić kolorem  9 ,
                                                                                              12
               ponownie kliknij w ikonę
               w sekcji Liczba 10 ,
               w oknie Formatowanie                                                                            13
               komórek kliknij w kartę Wypeł-                      9
               nienie  11 , wybierz kolor tła  12 ,
               a następnie zatwierdź przyci-
               skiem OK  13 ,
               zapisz zmiany w pliku.




          Więcej na temat


          Nowy plik programu Microsoft Excel to Zeszyt, który składa się z Arkuszy. Po kliknięciu pra-
          wym przyciskiem myszy w nazwę Arkusza otwiera się podręczne menu, w którym znajdują
          się polecenia pozwalające usunąć stary Arkusz, wstawić nowy lub zmienić jego nazwę.
          Nowy Arkusz można również wstawić, klikając w przycisk z plusem   .




          ? IZS][b] SITS]TIKaRVaU UWńVI [\W[W_IÏ Z»ńVM N]VSKRM  VX  ;]Uá
          1TWKbaV   5IS[QU]U   _[SIba_IVQM  VIR_QáS[bMR  TQKbJa    5QVQU]U               Funkcja Średnia  – wynik dzie-
           _[SIba_IVQM  VIRUVQMR[bMR  TQKbJa    ĢZMLVQÍ   3WZba[\IVQM  b  VQKP           lenia sumy składników przez ich
          ]ĊI\_QI XZIKá Q bUVQMR[bI ZabaSW XWXMĊVQMVQI JĊáL]                             liczbę.

                                                                                  15
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22