Page 39 - 883821_ATC_Podr_POL_Kl-3_Cz_2
P. 39
Na szczęście Mikołaj szybko zajrzał pod rozłożyste gałęzie
świątecznego drzewka i odnalazł pudełeczko z różowo-złotą
kokardą i bilecikiem z napisem: „Dla Iwonki”. Radość dziewczynki
z otrzymanego prezentu była ogromna.
Natalka była bardzo zdziwiona, kiedy rozpakowała swój upominek.
W środku był minisłowniczek do nauki języka chińskiego oraz wachlarz
z czerwonym smokiem.
„Kto mi kupił takie dziwne prezenty?” – zastanawiała się.
Tymczasem nauczycielka rozpakowała podarunek i głośno się roześmiała.
– Dostałam przysmaki dla chomika i afrykański bębenek! Natalko,
chyba pomylono nasze prezenty, bo mamy to samo imię.
Agata Widzowska
1. W jaki sposób dzieci przygotowały się do klasowych mikołajek?
2. Jakie emocje towarzyszyły im po rozpakowaniu prezentów?
3. Oceń postępowanie osoby, która zapakowała zepsutą zabawkę.
4. Co zaskoczyło Natalkę?
37