Page 13 - informatyka 4
P. 13

Okno Scratcha


            Karta Skrypt      Karta Kostiumy    Karta Dźwięki   Uruchomienie   Uruchomienie    Zatrzymanie    Kontrola
          (programowanie     (zmiana wyglądu       (wybór        programu        programu       programu     pełnego
          aktywnego duszka  aktywnego duszka      dźwięku)    aktywnego duszka                                ekranu
            lub tła sceny)     lub tła sceny)


















                                                                                                   Duszek (postać)







                                            Miejsce, do którego           Scena
                                            przeciągane są bloki
                                            w celu stworzenia
                                            programu













          Dodatkowe kategorie    Kategorie (rodzaje)       Ikona aktywnego duszka,        Galeria           Galeria
                bloków                bloków               który jest programowany       z duszkami      z tłami sceny




















          Przykładowe kategorie (rodzaje) bloków z instrukcjami

                                                                                  11
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18