Page 105 - polski4
P. 105

4.   Kiedy Tytus ma egzamin poprawkowy? Powiedz, czy warto uczyć
              się systematycznie. Swoją opinię, popartą argumentami, zapisz
              w zeszycie.



          5.   Napisz w zeszycie radę dla Tytusa, jak na przyszłość unikać
              zagrożenia niezdaniem do następnej klasy.


          6.   Wskażcie cechy komiksu, które sprawiają, że jest on częściowo
              podobny do książki, a częściowo – do filmu animowanego.
              Wspólne ustalenia zapiszcie w zeszytach.








































          7.   Na ostatnich lekcjach poznaliście kilka szkół. W której z nich
              chcielibyście się uczyć? A może macie własne pomysły na szkołę?
              Porozmawiajcie o tym.


            8.  Zabawcie się w twórców komiksu. Z pomocą nauczyciela podzielcie
              się na kilkuosobowe grupy. Rady, jak stworzyć historię obrazkową,
              znajdziecie w podręczniku na stronie 16.

              a.  Wymyślcie historię szkolną (możecie posłużyć się historią, która
                 w rzeczywistości przydarzyła się komuś z was).
              b.  Zapiszcie w punktach plan wydarzeń.
              c.  Wybierzcie osoby odpowiedzialne za treść i za rysunki.



          9.   Odszukaj w domu książki, do których nawiązują te pokazywane
              przez Tytusa. Zapisz w zeszycie tytuły.

                                                                                 103
   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110